bg
Çeşme Rehber

OZANSOY TURİZM ÇEŞME HAVAALANI ARASI TRANSFER

ÇEŞME VE İZMİR ARASI HAVAALANI TRANSFERLERİ BODRUM-MARMARİS HAVAALANINDAN TRANSFER YAPILIR. Çesme/İzmir
Tel: Cep: 05554489722 Fax:
Üye

YAZ KIŞ HAVALİMANI ULAŞIMI 35 TL OTEL VE SİTELERDEN ALIYORUZ.

Gsm : 05331281557

Gsm: 05414582928

alaçatı ve çeşme otellerine kadar

İzmir havalimanı paylaşımlı transfer 35 tl

izmir havalimanı çeşme alaçatı ılıca otellerine  kadar hizmet vermekteyiz. Sistemimize telefonla,maille,mesajla ve telefonla arayarak bilgilerinizi yazdırabilirsiniz….

Hizmetimiz evlerden otellerden  sitelerden ulaşımınızı saglamaktır.İzmir e dönüşlerde hem havalimanına ,üçkuyular metroya ve üçkuyular bostanlı iskelesine bırakıyoruz..

Binek araç  150 tl   (  1-4 )

Vip özel transfer  220 tl  ( 1-13)

www.alacati.us

www.alacatishuttletransfer.net

www.cesmetransfer.gen.tr

Evet her sorunuza evet cevabı veriyoruz……

Tek bir kişiye dahi hizmet veriyoruz…….

Normal  yol Üzerinden ve Otellereden en yakın noktaya gelip alıyoruz.

Bizi aradığınızda :………………….

geliş  saati  , günü   uçak bilgisi   , isim ve soyadı   , telefonu   ,ve varsa whatsap lı   ,telefonunuz bize bildirmeniz yeterli

Tek fiyat  35 tl dir

İzmir havalimanına iç hatlardan gelişlerinizde uçak biletini aldığınızda veya uçak yolculuğuna başlamadan bile bizi arayıp bilgilerinizi verebilirsiniz. Uçaktan indikten sonar size a kapısında karşılıyoruz. Ve araca götürüyoruz. Alaçatı ve çeşme shuttle transfer hizmetleri ,izmir havaalanı çeşme alaçatı transferi,Çeşmeye seyahat edecekseniz size havalimanından geliş ve dönüşlerinizde hizmet edebiliriz. Izmirden havalimanına çeşme seyahat olarak 35 tlden evinize kadar hizmet ediyoruz.Alaçatı cesme otellerine kadar cesme seyahat hizmeti olarak çalışıyoruz.cesme ye seyahat hizmetinde sadece havalimanı ve çeşme den üçkuyular karşıyaka bostanlı gemisine  35 tlden seyehat hizmeti götürüyoruz.